Palabras a Granel


domingo, 4 de marzo de 2007

Let's Festival a Salamandra



El dijous passat vaig poder disfrutar de un gran concert a la sala Salamandra de l'Hospitalet. Este concert s'enmarca dins de l'edició 2007 de Let's Festival , on aquest any han actuat gent tant destacable com Josele Santiago, Nacho Vegas o el grup Antònia Font.

El cartell del dijous va consistir amb les actuacions de Fire, Dorian i Antònia Font

El grup Fire no el coneixia, pero em va sonar com una mescla de Depeche Mode amb tocs de Suede. Interessant

Dorian és un grup que tampoc conec, però que sembla que està força de moda, ja que molta gent coneixia les sues cançons... A mi em va sonar al típic grup Indie Pop que no passarà ala història.

L'ultim grup que va tocar en directe va ser Antònia Font. No els havia vist mai en concert, i em va sorprendre. A damunt l'escenari, desapareix gran part del só electrònic i guanya pes l'elèctric de les guitarres i els baixos; tot i així segueix sent un só eclèctic, amb lletres eufòniques de sentit subrrealista, però sempre acariciant-te el cor. Meitat festa, meitat melancolia, les seues cançons, no sé per què, em transporten als anys vuitanta. Si teniu oportunitat, aneu-los a vore en directe!

Pàgina oficial molt xula de Antònia Font



Extraterrestres

No hay comentarios: